2011. július 26., kedd

Paca és Hanni :) ♥

Ma már jobb idő lett :)). Reggel nem vittem le hosszú időre. Gyakoroltunk itthon. Zónaztunk amiben nagyon ügyes volt *_* Kb. 3-szor nem volt meg a zónája. Jajj olyan ügyes ♥. Utána elővettem a kúszót, az beküldést gyakoroltam. Azt is szépen csinálta :DD. Utána, pedig a kúszikot. Már távolabbról is kúszik. Mondjuk azért olyan messziről nem :DD. Meg nem mindig kúszik, néha ráveti magát :DD. De azért meg vagyok vele elégedve :)). Azután pedig a többi trükköt gyakoroltuk. Azok is jól mentek :).
Szandra anyukája hívott hogy nem-e megyünk el, és nem visszük-e le Hannit sétálni, mivel Szandra nincs itthon (nyaral..:)) :(( ), ők pedig mennek el és nem vihetik magukkal. Mi meg el is vittük :)). Fél 3 után indultunk el, 3 előtt oda is értünk. Jajj úgy örültek egymásnak :DD *_* El is indultunk. Én vittem Pacát, Eszter meg Hannit. Bementünk a futtatóba. Paca szaglászott, Hanninak pedig dobáltunk neki botot. Aztán továbbindultunk sétálni :)). Elmentünk a Müller mögé, vagyis arra fele. Aztán pedig elmentünk a kertes házakhoz. Nagyon ügyesek voltak Egyszer jött a hátunk mögött egy lovas kocsi akkor Paca nagyon ugatta ://: Viszont hamar lenyugodott. Még sokat sétáltunk a kertes házaknál. Aztán pedig a fő útnál sétáltunk. Ott is mentünk egy jó darabig, aztán vissza fordultunk. Vissza tértünk a kertes házakhoz. Aztán egy kicsit feljöttünk, mivel anya ismerőse meg akarta nézni a kutyákat. Megnézte aztán mentünk is tovább. Egy árnyékos helyen egy kicsit leültünk, aztán visszavittük Hannit. Nagyon ügyes volt mindkét kutya a sétánál :DD ♥♥.7 –re meg haza értünk.
Sajnos képek nem lettek, mert nincs itthon a gép.Viszont régi képeket teszek be :)).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése