2011. július 18., hétfő

Egy szokásos nap…

A szüleim meg az Eszter elmentek a Balcsira és csak csütörtökön jönnek meg. Én meg itthon maradtam Pacával :) Jöttek mamám meg a papám, akik itt lesznek, amíg az ősök meg a tesókám meg nem jön. Én nem mentem, mert van egy sebem, ami még nem gyógyult meg, és úgyse fürödhetnék. Késő délután mentünk el kb. 2-2,5 órás sétára. Csak úgy össze visszabolyongtunk a városban. :) Elején nem jött valami szépen, de aztán lenyugodott és a lábam mellett jött, úgy ahogy kell :P :D … Sokat szaglászott, bár elengedni nem volt alkalmam.. :( Haza fele se volt az igazi, állandóan meg akart állni, szaglászni, de hát én, mint gonosz gazdi nem engedtem meg neki :P Egész nap elszaglászna :D Ja meg most a kutyákat is ugatta :// Viszont mikor rászóltam és mondogattam neki hogy „nem” akkor csak nézte és meg se mukkant :D Mikor haza értünk akkor lefeküdt. Egész este a nyomban volt, ahol én voltam ott Ő is :) Gyakoroltam vele. Olyan jó ízűen tud enni :DD Gyakoroltuk a trükköket. Mindenben olyan ügyes volt ♥ És úgy pörgött :D Tanultunk egy könnyű trükköt. Hogy mindkét mancsával ad egyszerre pacsit. Nem egy kezembe, hanem a mindkettőt tartom egyiket az egyikbe másikat a másikba ;) Hamar fel is fogta.
Eszter elvitte a gépet, szóval addig nem tudok új képet berakni, kivéve telósat, de olyat nem szoktam csinálni, nem a legjobb a minősége.. :)) Addig berakok régit/ket
Na mára ennyi :) ….

1 megjegyzés: