2016. július 2., szombat

Barátokkal

Tegnap megbeszéltük Anitával hogy ma átmegyünk a kutyákkal Tatára. Negyed 10-re jött értünk, és indulhattunk is. Szokás szerint Paca szinte végig ugatta az egész kocsiutat. Majd mikor megérkeztünk, rögtön lementünk a tó annak részére ahol lehet kutyát fürdetni. Botokat dobáltunk nekik, Paca nem nagyon akart úszni, mert megijedt hogy nem ér le a lába. Úgyhogy általában csak beszaladt addig amíg leér majd ki. :D Egyszer nagyon mérges lettem Pacára, mert jött egy srác, Ő pedig ugatva nekirontott. Le is szidtam, megfogtam a grabancát, Ő pedig úgy sírt mint ha nyúznám. Pedig nem ütöttem meg, meg annyira nem is húztam. De muszáj volt leszidnom mert ilyet nem csinálhat. Utána elindultunk az erdős részhez, látszódott a kutyákon hogy nagyon fel vannak frissülve a víztől. :D Boldogan futkároztak. :) Pacának szokása hogy lemarad szaglászni, majd utánunk szalad. :) Egyébként azon kívül hogy úgy nekirontott annak az embernek, ügyesen viselkedett. Jól behívható volt, nem is ment nagyon messzire. Időközben átmentünk a vár oldali részhez kocsival, és csatlakoztak hozzánk Lucky-ék is. :) Ott is mentünk egy darabig, majd vissza fordultunk mert indulni kellett haza. :) Nagyon jó kis délelőtt volt, mi is és a kutyák is jól érezték magukat. :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése