2016. június 5., vasárnap

Minden ami kell

Szombat délelőtt korán felkeltem hogy mielőtt még elmennénk tesómmal itthonról, tudjunk egyet sétálni. Szép napsütéses időnk volt. A rétre mentünk, ahol végig póráz nélkül jött. Élvezte a szabadságot, de emellett nagyon szófogadó volt. Még a járdán sem kellett megkötnöm, ügyesen jött mellettem néha-néha megállt kicsit szaglászni. :)
Késő délután pedig gyakorolni mentünk. Az apporttal kezdtük. Nagyon megtetszett az obedience így a hiányos elemekre rágyúrunk. Nos, az egyik ugye az apport. Egy sípolós játékát vittem le. Megszokásból mindig a lábam elé dobta le, de mikor újra kiadtam a parancsot a kezembe adta. Terveim szerint, majd az időt szeretném elhúzni hogy később veszem el tőle, hisz meg kell tartani a szájában, ami jelenleg még nem megy. Utána engedelmeseztünk. Leginkább a póráz nélküli szabadon követés gyakoroltuk. Most az a cél, hogy úgy is szépen dolgozzon, hogy nincsen a kezemben juti falat. Már egyre jobban megy, rengeteget fejlődött. :D Egy kis előreküldést is csináltunk, ami most nem igazán tetszett neki. Mindig megállt és ugatott, hogy Ő nem megy el olyan messze. Végül kifektettem, kerek 10 percig vártunk, és végig ott maradt, meg sem próbált eljönni. :)

Ma pedig kirándulni indultunk apával. Elég sokat autóztunk, mire kiszálltunk egy helyen (bevallom a nevére nem emlékszem). Elindultunk az ösvényen, az egyik út egy vadetetőhöz vezetett, a másik pedig rövid időn belül járhatatlanná vált... Így visszafordultunk, és úgy döntöttünk hogy elmegyünk máshova. Malomvölgyön álltunk meg, ami nagyon szépen meg van csinálva. Van büfé, padok, füves placc. El lehet menni a Malomvölgyi tanösvényre, ahol van egy gyönyörű tó. Pacát elengedtem, bár egy idő után megkötöttem, mert nem igazán akart szót fogadni. Azt sajnáltam hogy nagyon rövid volt az út, és nem is lehet továbbmenni az erdőben... Úgyhogy ott mászkáltunk, majd gyakoroltam Pacával. Első sorba trükköztünk, amit néha megszakítottunk egy kis engedelmessel. Összességében ügyes volt, főleg hogy idegen helyen voltunk. Időközben eleredt az eső, úgyhogy lassan elindultunk haza. :) Nem sétáltunk sokat, de ennek ellenére jól éreztük magunkat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése