2016. június 19., vasárnap

Itt a nyár

Péntek reggel korán keltünk hogy még délelőtt meg tudjuk járni Szárligetet. Kicsit késésben indultunk el, de sikeresen időben odaértünk és még késett is a vonat. Mikor megérkeztünk a kertes házakon keresztül (máshol nem is tudtunk volna :D) elindultunk az erdő felé. Nagyon hangulatos falu, jó volt ott sétálni. Az erdőbe mikor beértünk "mintha haza érkeztünk volna". A fák, a madárcsicsergés, a dombos utak, a mellettünk lihegő boldog kutya, tökéletes összképet alkot. Eszterrel jót beszélgettünk, nevettünk, Paca pedig felderítette a terepet. Mikor félidőnél voltunk, visszaindultunk. Hamarabb leértünk így még várnunk kellett a vonatra. Kicsit trükköztem addig Pacával. Mire hazaértünk addigra úgy elfáradt, hogy estig aludt. :)

Ma pedig Tatára mentünk át vonattal. Szép napsütéses időnk volt, Paca fürdött is a tóban. Dobáltam neki a labdát, ami 2x majdnem bent maradt, mert túl messze dobtam, és félúton visszafordult. Szerencsére pár próbálkozás után kihozta. :D Botoztunk is, azt természetesen egyszer sem hagyta elúszni. :D
Miután eleget pancsolt, körbe sétáltuk az Öreg-tavat. Nagyon sok futóval, bicóssal, kutya sétáltató emberrel találkoztunk. Pacát különösebben nem zavarta, néha a kutyákat akarta megugatni, akkor elővettem jutifalatot, amivel eltereltem a figyelmét. Nem siettünk, kellemes tempóban mentünk.
Hazafele már apa hozott haza minket kocsival, így nem kellett vonatoznunk. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése