2015. november 10., kedd

Kirándulásos délután

Ma hamar végeztem a suliban, így gondoltam elviszem Pacát Vértesszőlősre kirándulni egyet. Miután haza értem, villámgyorsan összekészültünk, és már indulhattunk is a vonathoz. 12:09-essel mentünk, hamar meg is érkezett a célállomásunkhoz. A kertes házakon keresztül eljutottunk egy nagy réthez, szántóföldhöz majd onnan az erdőbe. Találkoztunk egy foxival, barátságos volt, a gazdáját nem láttam sehol. Sajnáltam nagyon otthagyni, de nem tudtam mit csinálni... Viszont amint egy kicsit továbbmentünk jött egy nő autóval egy foxit keresve, egy kő esett le a szívemről. Nagyon rövid idő telt el, miután mi láttuk, nem is sietett, úgyhogy szerintem megtalálta :) (vagyis nagyon remélem). Mi pedig tovább indultunk az erdőbe. Paca nagyon boldog volt hogy ott lehet! Sokszor felkapott egy botot, majd azzal jött. Volt hogy olyan nagyot talált amit el se bírt. Bolond kutya. :D♥ Egyébként az erdő még mindig nagyon szép, olyan gyönyörű részek is voltak. Úgyhogy nagyon szuper volt. Mikor elindultunk vissza fele, Paca lefeküdt hogy Ő még nem szeretne jönni. Sajnos muszáj volt, mert nem szerettem volna hogy ott ránk sötétedjen, na meg nem az van amit Ő akar. Még a végén elfelejti ki is a főnők. :D Az erdőből kiérve, ránéztem az órára, és láttam hogy még van időnk a vonatig, így a mezőn sétáltunk, megnéztünk a vadászlest, míg addig időztünk hogy a majdnem lekéstük a vonatunkat, mert azért onnan még kell sétálni a kertes házaknál. Csak hát gyorsan repült az idő.
Paca itthon miután megkapta a vacsoráját, elégedetten lefeküdt aludni. :)
Szuper délután volt!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése