2015. október 27., kedd

Suli

Vasárnap délelőtt 10-re meg is érkeztünk Oroszlányba, a kutyasuliba. Paca teljesen odáig volt, hogy újra ott lehet. El is kezdtük a foglalkozást. Pacáról lecsatoltam a pórázt, és úgy dolgoztunk, hogy ezt is gyakorolhassuk. Ilyenkor is szépen megcsinálja a feladatokat, csak az a nagy hibánk, hogy folyton lemarad. Jön, de lassabban. Van mikor gyönyörű a lábnál követése, de az esetek döntő részében sajnos nem az igazi. Időközben Tibi mondta, hogy én fektessem ki. Körben dolgoztunk, így a kör közepére fektettem. Büszke vagyok rá, mert ennyi inger hatására, szépen végrehajtotta a feladatot. Visszaálltunk kicsit, majd újra, csak most a suli egyik végébe. Itt már megunta, hogy feküdnie kell, úgyhogy minden adandó alkalommal fel kelt. Mikor rövid időre ott maradt, akkor meg is jutalmaztam, és befejeztük, mert már fáradt is volt, úgyhogy nem erőszakoskodtunk.
Utána megnéztük az Őrző-védőt. közben elvittem Pacát az akadályokhoz. Kúszózott, meg lassan felvittem a palánkra, valamint az úgrókat is kerültettem vele, letett lécekkel.
Paca a vonaton ismét az utasok kedvence lett, mindig belopja valaki szívébe magát. :D
Összességében nagyon jó volt, Paca is szépen teljesített, van amin még javítanunk kell, de ez nem szomorít el minket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése