2015. október 23., péntek

Bemutató a Benedek iskolában

Tibi kérdezte hogy van-e kedvünk menni bemutatózni Oroszlányba, a Benedek iskolába. Naná, hogy erre az ajánlatra nem mondtam nemet. Arra jutottam hogy most zenére összehozunk egy kűrt, és azzal lépünk fel. :) A Shrek egyik zenéjére esett a választásom. Eszter segítségével össze is állítottuk a kűrt. Ennek a résznek is megvan a varázsa. Készülődni egy-egy fellépésre. Gyakorolni, és izgulni hogy hogy fog sikerülni. Elég esős napok voltak előtte, de ez sem állíthatott meg minket, sokat próbáltunk, amennyit csak lehetett... :) Majd elérkezett a kedd reggel. Sikeresen elaludtunk, így villámgyorsan, kapkodva kezdtünk el készülődni nehogy elkéssünk. Elkísért minket Eszter is, és apa elvitt minket kocsival. :) 8 előtt érkeztünk meg a sulihoz, Tibiék már ott voltak. Mondta hogy én fogok majd beszélni. Elkezdtem izgulni, mert még nem igazán szoktam hozzá hogy beszéljek is ennyi ember előtt. :D Miután a bevezetés megtörtént, kicsit vártunk Pacával. míg a mi számunk következett. Majd eljött az idő, hogy mi álljunk ki a közönség elé. Beszéltem kicsit a trükk tanításról, meg hogy egyes trükköket hogyan tanítottam meg. Utána pedig Tibi indította a zenénket. Paca gyönyörűen dolgozott, mindent olyan szépen megcsinált! A gyerek pedig imádták!!! Egyszerűen fantasztikus volt. A végén pedig a bevontuk a gyerekeket is. Mégpedig azzal, hogy ők is kipróbálhatták hogy milyen is dolgozni a kutyussal. Rögtön körül is vettek minket. Aminek örültem, hisz sokakat érdekelt. Adtam neki jutifalatot, és segítettem hogy mit mondjanak, mutassanak Pacának. Büszke vagyok Pacára, mert nagyon szépen dolgozott a gyerekeknek. 
Összességében szerintem jól sikerült a bemutató, a gyerekek is és a kutyusok is élvezték. :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése