2015. szeptember 25., péntek

Kutyasulis kalandunk

 
Ha szerda akkor kutyasuli! :) Jóval fél 5 után indultunk el itthonról. Szépen lassan lebattyogtunk az állomásra. Pár percet vártunk mire jött a vonat. A nagy állomáson elmentünk jegyet venni, és fel is szálltunk az Oroszlányra tartóra. A legutolsó ülésre ültünk, gondolván ott nyugodtan tudunk majd utazni, nem lesz senki. Pár percre rá, felszállt 2 ember és leült a mellettünk lévő 4-es ülésre. Azzal természetesen nem lett volna gondom, de látszólag a férfi ittas állapotban volt. Nagyon megtetszett neki Paca és elkezdett neki beszélni, Paca meg rögtön szemet vetett a szatyrára. Amiben volt kaja, mert vásárolni is volt. Megkérdezte hogy nem-e adhat neki. Mondtam hogy nem fogadhat el idegenektől kaját. Ezt a kérdését még megismételte de akkor is ugyan az volt a válaszom. Utaztunk tovább, és jött a kalauz. Épp kerestem a jegyet, mikor azt veszem észre hogy adott a kiflijéből a kutyának. Persze Paca nagy örömmel fogadta. De én annyira ideges lettem. Rá is szóltam olyan mérgesen, hogy többször nem próbálta meg. Direkt mondom hogy nem szabad etetni a kutyát erre csak azért is.
 6-ra sikeresen megérkeztünk Oroszlányba. Paca már nagyon be volt zsongva hogy siessünk már a suliba. Imád oda járni. :) Tibi rögtön azzal fogadott hogy kezdhetem is a BH anyagot. :D Kicsit "bekapcsoltam" a kutyát majd dolgozhattunk is. Gyönyörűen megcsinálta az összes feladatot. Csak a pórázos részt csináltuk meg. Utána pedig kifektettem. Az egyik sarokba Ő a másikban pedig én. Közöttünk pedig dolgoztak a többiek. A Tibi direkt behívós feladatot adott nekik, hogy mindenki egyesével hívja be meg ilyenek, hogy ezt is tudjuk gyakorolni, hogy úgy ottmarad hogy hallja ahogy a másik gazda elhívja a kutyáját, mivel ez nekünk gyengeségünk. 1x eljött onnan, a Tibi megfogta visszavitte, én pedig távolról mondtam neki hogy "fekszik". Onnantól már nem kelt fel egyszer sem. :D Olyan büszke voltam rá. Utána jött az Őrző-védő. Addig én arrébb mentem Pacával, pallóztunk, kicsit engedelmeseztünk még, meg elengedtem hogy kicsit tudjon szaglászni is. Közben jött Tomi is akivel nagyon jót beszélgettünk. A végén még ott maradtunk kicsit beszélgetni, a kutyák el voltak engedve játszottak, kivéve Paca aki azzal volt elfoglalva hogy kitől kaphat kaját, vagy éppen hogy melyik fűszál a legfinomabb. 
Szilvi is Tatabányai és felajánlotta hogy haza hoz minket, aminek nagyon örültem mert így nem kellett vonatoznunk. :) Innen is köszönjük a fuvart. 

Tegnapi sétához lehozta Eszter a gépet, és lőtt egy-két képet :)



Normális?? :D 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése