2015. szeptember 18., péntek

Hétköznapok

 
Paca tud ügyes, okos kutya lenni, de mostanában elkezdte újra azt a szokását hogy mindent, össze eszik a földről. Pórázon is képes. Egy másodpercig nem figyelek ő már meg is ette. Olyankor leszidom, persze nem hatja meg mert úgy gondolja mégis megéri neki. Úgyhogy most keményen el kell kezdeni újra azt gyakorolni hogy semmit nem vesz fel a földről. Mert azt kéne még csak hogy egyszer össze egyen valami mérget, meg nem is egészséges, ha pl. szart eszik. 
A másik pedig hogy ha meglát olyan kutyát aki neki nem szimpatikus akkor elkezd rángatni és ugat. Olyankor nem is hall. Régebben csinálta ezt, de mostanra már nagyon ügyes lett, szépen el sétál mellettük, de a napokban újra elkezdte. Minden kutyának vannak hibái, de most minden erőmmel azon leszek hogy ezeket megszüntessem nála. Nem tudom ezek most honnan jöttek neki megint...
Hogy ne csak rosszakat írjak. Mind két szerdán voltunk kutyasuliba. Paca annyira ügyesen csinálja a feladatokat. Múltkor is megdicsértek hogy milyen szépen dolgozik a kutyám.♥ Nagyon jól esett. :)
Tényleg nagyon büszke vagyok rá ilyen téren, mert egyszerűen fantasztikus a munkája és élvezet vele együtt dolgozni. :)
Általánosságban sétálni reggel és este/délután megyünk el. Szeretem a reggeli sétákat, mert felébredek a suli előtt, és legalább jól indul a nap. :) Általában bő 1 órát vagyunk olyankor lent, de ha van módom akkor hosszabb időre is leviszem. Délután/este pedig éppen ahogy időm engedi. 3-2-1,5 órát csavargunk. Most azt a trükköt tanuljuk hogy előttem sétáljon, én pedig utána. Várom már hogy megtanulja, mert végre vannak ötleteim hogy utána miket tanítsak. :D Ez mindig is nagy fejtőrést okozott nekem. :D
Ha még sok is a tanulnivalóm mindig szorítok arra időt, hogy tudjak vele foglalkozni. :)



Nem volt oda az ötletért hogy fotózkodjunk :D






Ezek pedig kicsit régebbi képek, de úgy emlékszem még nem raktam be őket:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése