2015. augusztus 14., péntek

Reggeli úszás

Sokat gondolkoztam hogy merre menjünk ma, eleinte Vértesszőlős volt tervben, de aztán arra jutottam hogy inkább olyan helyre viszem ahol tud fürödni is. :) Így ma is Tatára vonatoztunk át. Ugyan úgy mentünk meg jöttünk mint a múltkor. Nagyjából a program is ugyan az volt. :) Csak most többet mentünk az erdőben. Ma elég rossz napja volt, szinte minden kutyát megugatott. Olyankor rászóltam, de nem nagyon hagyta abba. Aztán miután már fáradt el, szépen jött. Dobáltam neki botot a vízbe. Nem lehet túl messze, mert olyankor nem hozza vissza. Elindul felé, de inkább vissza fordul. Úgyhogy csak kicsiket dobtam. :) Aztán az erdőben sétáltunk, ahol természetesen mindent megszagolt. :D Visszafele kicsit leültünk a tópartra. Nézelődött, majd bele is ment a vízbe.Utána sajnos haza kellett indulni, mert várt a meló. Itthon el is feküdt, úgyhogy azért panaszkodni nincs oka :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése