2015. augusztus 29., szombat

Bemutató Oroszlányon

3 után indultunk útnak anyáékkal (kocsival). Fél 4 után értünk ki Oroszlányra, ahol megrendezésre került a bemutató. Paca mindenkit hatalmas boldogsággal üdvözölt. Úgy szeretem hogy mindenkinek annyira tud örülni. :) 4-kor kezdődött el a kutyasuli bemutatója. Tomi kerestetett Néróval. Tudtam hogy utána jövünk mi, de mégis olyan hirtelen ért mikor szólt Tibi hogy menjünk. Azt sajnáltam hogy nem tudtam "bekapcsolni" előtte Pacát. Az elején nem is nagyon akarta csinálni, amiben a meleg is rendesen közbejátszott. De aztán hősiesen szerepelt! Nem pörgött fel annyira, de szépen megcsinálta a feladatokat és nagyon büszke vagyok rá! :) Utána mikor apával beszélgettem, odajött egy nő a gyerekével és azt mondta hogy nagyon ügyesek voltunk, és hogy mi tetszettünk nekik a legjobban. Olyan jó volt ezt hallani. :)
Volt még Őrző-védő is, valamint a gyerekek tudtak focizni Stellával és Mayával. Nem voltak sokan de szerintem jó kis bemutató volt!
Anyáék utána mentek tovább úgyhogy vonattal kellett haza jönnünk. Amíg vártunk rá, mamával elmentünk egyet fagyizni. Természetesen Paca naagy szomorú szemekkel nézett ránk, úgyhogy nem tudtunk neki ellenállni, és kicsit megkóstolhatta ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése