2015. augusztus 19., szerda

Okos kutyám

Ma végre letelt az 1 hónap amit nyári munkával töltöttem. A Coloplastaban dolgoztam, 3 szakban. Ma reggeles voltam, így haza értem a kutyasulira. Sokat gondolkoztam hogy menjünk-e vagy sem, mert nagyon be volt borulva és féltem hogy leszakad az ég, de üsse kő mégis csak elindultunk. :) A vonatig még bőven volt időnk, így lassan mentünk az állomásra, Paca odafele minden egyes fűszálat megszagolt, és még így is korábban értünk oda. Korábbival mentünk el, bár úgyis mindegy volt, hogy melyikre szállunk mert a nagy állomáson így is-úgyis várnunk kell óra 41-ig. 6-ra végre beértünk Oroszlányba. Mikor leszálltunk a vonatról, Paca hangosan elkezdett örömében ugatni, és legszívesebben szaladt volna, és a suliig meg sem állni. Egyébként körülbelül 3 percet kell sétálnunk, úgyhogy ilyenkor már hamar oda szoktunk érni. Ilyenkor én próbálom magamra vonni Paca figyelmét, és csitítani hogy ne ugasson és húzzon, mert teljesen be van zsongva. Mikor beértünk már ment a foglalkozás, Tibi mondta hogy fektessem is ki. Szépen ott maradt, főleg azért voltam büszke rá, mert ez úgy történt hogy nem is üdvözölhetett senkit. De persze, hogy az ügyességét megtörje 1x felállt, akkor vissza is fektettem, és utána nem is próbálkozott. Majd ezután a többiek oldalra álltak, én pedig elgyakorolhattam a BH vizsga anyagát. Tibi játszotta a bírót és mondta hogy mit csináljak (én kértem hogy közben mondja mert így magabiztosabb vagyok). Magamra vontam Paca figyelmét, felpörgettem és indulhatott is a feladat sor. Végig beszéltem hozzá, dicsértem ami szerintem nagyon jó volt, mert sokkal lelkesebb volt, mint mikor csak kevesebb visszajelzést kap. Mindent gyönyörűen megcsinált, még póráz nélkül is nagyon szépen követett. Annyira büszke voltam rá, úgy örültem neki! Mondta Tibi, hogy ha ez vizsga lett volna, akkor át is megyünk! :) Utána megint kifektettem és akkor már 1x sem kelt fel!!! Majd kicsit becsatlakoztunk a csoportos foglalkozásba, és mikor jött az őrző-védő, félreálltunk és csak külső szemlélőként néztük. :)
Annyira büszke vagyok Paca mai teljesítményére, szuper-ügyes kutya volt!! ♥


2 megjegyzés: