2014. június 12., csütörtök

Sulizás

Tegnap a szokásos szerdai foglalkozáson vettünk részt. Anita 5-re jött értem és együtt mentünk kocsival. Fél 6-ra értünk ki, 4-en voltunk, hamar el is kezdtük a foglalkozást. A BH anyagot csináltuk meg. Először Pacának kifektetés volt, ahol 2x felült. Utána a feladatokat sem csinálta valami szépen. Időközben én is elfelejtettem hogy mikor mi következik úgy hogy összességéven borzasztó volt amit csináltunk. Lassan a többiek is megérkeztek, ők is megcsinálták a feladatokat. Mikor mi végeztünk kimentünk a másik területre (Mert ugye a suli ketté van választva), ott trükköztünk meg agility-ztünk. Akkor már nagyon ügyes volt. A meleg ellenére is úgy pörgött :) Egy kis pihi után volt még egy kis közös foglalkozás, aztán ismét a pihenés vette át a főszerepet. Csináltam képeket is, amik nem igazán sikerültek úgy ahogy szerettem volna.


Ma ismét kimentünk a kutyasuliba gyakorolni :) A Spar-nál találkoztam Zsoltival, és onnan indultunk kocsival. Időközben Anitát is felvettük, mert akkor végzett a munkából. 7-re ki is értünk, és elkezdődhetett a munka :) Most csak mi voltunk, Erikáék és Tibi (oktató). Rendesen eljátszottuk a vizsgát, elejétől a végéig megcsináltuk. A feladatokkal kezdtünk. Nagyon ügyes volt. Sokkal jobb volt mint tegnap :) Tibi észrevette hogy mikor megállok akkor ellépek balra és nem egyenesen állok meg, ezért a kutya is ferdén ül le. Nekem ez fel sem tűnt, mindig úgy éreztem hogy egyenesen állok meg. Ezt külön gyakoroltuk még, aztán jött a kifektetés. Paca egészen addig szépen feküdt, amíg nem sétált el a terület mellett egy kutya, mert persze meg kellett ugatnia. Utána a hátralévő időt szépen végigvárta. Később kipakoltuk az akadályokat és agility-ztünk egy kicsit. Nagyon pörögtek a kutyák :D Kicsit beszélgettünk is, majd kimentünk a Spar parkolójához ahol kikötöttük a kutyákat (mert ugye ez is benne van a vizsgában), Zsolti és Tibi eljátszotta a bírót, mindenki ügyesen kiállta a próbát :D
Nagyon büszke vagyok Paca mai teljesítményére :) Azt mondta Tibi, hogy ha vizsgán is így megcsinálja akkor átmegyünk. Remélem menni fog :)
Nagyon szuper volt mind kettő foglalkozás, köszönjük szépen a ránk áldozott időt és munkát! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése