2014. június 4., szerda

Gyakorlás

4 előtt indultunk el itthonról, az úti cél ismét az Oroszlányi kutyasuli volt :) 5-kor érkeztünk meg a vonattal. Mivel a suli közel van az állomástól így hamar oda is értünk. :) Az oktató is hamar megérkezett. Paca mikor meglátta a kocsiban, ugatva csóvált, majd mikor kiszállt, olyan örömködésbe kezdett, amit nekünk szokott, vagy a régi barátainknak. Ilyen rövid idő alatt annyira megszerette :D Mikor bementünk a területre, elengedtük a kutyákat amíg nem kezdődött el a foglalkozás. Tibi, az oktató ismét különböző feladatokkal színesítette a foglalkozást. Közben 1x kifektettem Pacát hogy gyakoroljunk a vizsgára. Szépen ott maradt, habár 2x felült, amit rögtön ki is javítottam. Kicsit később elgyakoroltuk a BH anyagát. Sok tanácsot kaptam, amit hasznosítani is fogok. Mondták hogy, mikor jobbra fordulok akkor Paca mindig lemarad, valamint mikor az embert kerüljük akkor is, ezeket javítani kell. A vizsgán ugye leolvassák a chipet, és mikor ezt eljátszottuk telefonnal, akkor Paca az összes alkalommal kicsit megijedt, ehhez még szoktatni kell. Valamint indulásnál a vezényszó kiadása után kell várnom egy 3 mp-et és csak miután figyel a kutya akkor induljak el. Nem utolsó sorban pedig sokkal többet kell beszélnem Pacához. Azt hiszem ennyi :) Ezek a tanácsok nekem hatalmas segítség. Köszönöm :) Utána Pacának be is fejeződött az engedelmes rész :) Kis pihenés után agility-ztünk. Nagyon rápörgött. A kerültetést vettük át többször :) Ez után ismét egy kis lazulást következtetett amit az őrző-védő tört meg. Elgondolkoztam hogy csináljam-e Pacával továbbra is az őrző-védőt, és arra jutottam hogy nem igazán fogom a későbbiekben mert valahogy ez nem a mi terepünk. 7-kor elindultunk a fő térre, ahol apával találkoztam. Még javában folyt a koncert ami Pacának túl hangos volt, ezért amíg vége nem lett félre vonultam vele. Összefutottam nagynénémmel, akivel beszélgettünk egy jót, majd elindultunk haza.
Ismét egy szuper kutyasulin vagyunk túl, nagyon élveztem én is és Paca is :))
A BH vizsga pedig 22-én lesz!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése