2011. december 11., vasárnap

Kutyasulii

Ma is kilátogattunk a kutya suliba. Egy bő fél órás késéssel be is értünk. Már ment a foglalkozás. Amúgy elkísért minket természetesen Eszter (tesóóm), meg Szasza, és Szinti :)). Amúgy ők mindig jönnek. De Szinti nem, mert ő messze lakik ://. Szóval, mikor beértünk, egy kicsit még vártam amíg lenyugszik Paca. Mert oda akart menni a kutyákhoz, aztán ideges volt, egy kicsit. Pár perc múlva be is álltunk. Ilyen feladat volt, hogy a kutya előtted ül, hátra fele és úgy fektesd le. Azt Pacának nem ment, mert mindig felém fordult. Bár még ilyet nem is gyakoroltunk. Utána meg kellett nézni a mancsát, hasát Paca ügyesen tűrte, amíg megvizsgáltam :D. Aztán körbe-körbe mentünk, közben ültetés, fektetés, maradás. Paca nagyon ügyesen meg csinált mindent *-* Aztán Eszterék beálltak a kör közepére, és az összes kutya átment közöttük. Köztük mi is :D. Paca ügyi volt. De sokan voltunk így sokat kellett várni hogy mindenki végigmenjen. Paca ott ült mellettem. Meg havekodott, meg elvittem szaglászni pár méterrel odébb. Utána lőtt István (kiképző), meg ilyen hangos bemondón, vagy min, beszólt, meg hangos zenét tett be, és úgy végigsétált, meg oda tette a kutyákhoz. Paca tök megijedt. Menekült volna ki. Körbe körbe mentem vele hogy ne féljen. (Itt teljesen kijön a félelme. Amúgy itthon zörgethetünk neki (család), kövekkel teli flakont, meg minden, játéknak veszi. Meg szilveszterkor se félt. Max. amikor nagyon közel durrogtattak..) Aztán onnantól totál szét estünk. Még szerencse hogy a vége fele volt. Még egy kaja meg tagadás volt. Hozták a kaját, akkor Paca nem ette meg ♥. Aztán mikor jött István akkor tök feszült volt Paca. Aztán szimatolta Istvánt. Meg rátette a kezét Paca hátára. Nem tudom, pedig nem ilyen félős :O. Jó persze van, hogy megijed valamitől, de nem gyakran meg nem is ennyire. Aztán jött a szünet. Ott már feloldódott. Meg volt letéve kaja a földre, ott végigvittem nem ette meg ♥. Aztán eljöttünk, mert már csak az akadálypálya volt, és úgy se mentünk volna rajta. Azért meg vagyok elégedve Pacával, mert tökéletesen dolgozott.. *-* Meg lelkes *-* Csak a végén volt feszült. De majd ezen is javítunk ;)).
(Nem Vasárnapi kép, de új)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése