2011. december 18., vasárnap

Kutyasuli avagy Paca az okos kutyaa :DD

 Ma volt az év utolsó kutya suli. Fél óra késéssel értünk be. Mikor beértünk be is mentem Pacával. Körbe-körbe mentünk, ültetés, fektetés, állítás és külön pózban való maradás. Paca nagyon ügyes volt mindent tökéletesen megcsinált :DD. Meg volt mikor a menésnél gyorsabb tempóra váltottunk, és hirtelen lassítás. Olyan ügyii volt ♥. Aztán kiment egy kicsit az István, gyakorolhattuk azt amit szeretnénk. Én Pacával leginkább a hátra arcot gyakoroltuk. Mert az szokott legkevésbé menni. Nagyon ügyes volt. Rögtön került meg engem, meg nem is nézett el ♥ .Tökéletes :DD. Aztán visszajött István. Egy helyben álltunk, állítás volt, aztán úgy maradás, utána ültetésben meg fektetésben is ugyan ez. Ezt megcsináltuk 2x. Itt Paca egy kicsit szét–szort volt. Aztán jött egy kis szünet. Addig Pacával kimentünk, ott sétálgattunk. Aztán visszamentünk. István gyakorolt az egyik kutyájával, és lőtt párat. Paca most sokkal jobban kezelte :DD. Először menekült volna, de aztán mikor nem lőtt akkor arrébb mentem,  és amikor lőtt akkor arra fele kezdtem menni. Sokkal ügyesebb volt. Meg faloldottam :)). Aztán kezdődött ilyen feladat sor. Először volt 6 láda, és egyikbe bele dugtam a juti falatot és azt kellett megkeresnie. Ügyesen megtalálta :D. Utána a zónás feladatok jöttek. 4 rúd ki volt kitéve. Én mindig egy rúddal odébb álltam. Először állítás, aztán ültetés aztán fektetés. Paca szépen lassan jött, és mikor mondtam a parancsot rögtön megcsinálta ♥. Utána kb. 12 flakont kellett felborogatnia. Először, úgy csinált mintha nem is tudná miről lenne, szó, de kb. a 4. flakonnál leesett és utána ügyes volt. Utána pedig, 3 láda. 2-be be kellett lépnie. Paca bele is ment, és leültettem bent. Ezt 2x csináltuk meg. Aztán a 3. pedig fel kellett mennie, mert meg volt fordítva, Ott is ügyes volt. Aztán mikor végeztünk eljöttünk, mert már csak az ilyen akadály sor maradt hátra aztán ott úgysem vittem volna Pacát :)).
Nagyon meg vagyok elégedve Pacával. Ügyes volt. Pörgött, élvezte (a parizer sem az utolsó :D), csinálta amit mondtam. A végére jól elfáradt, akkor már nem pörgött annyira.. Nagyon ügyeeees. IMÁDOM ♥
(Eszter csinált képeket) :D.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése