2011. december 25., vasárnap

Karácsony.. :D

Szerdától írom le hogy mi történt velünk. Az előző napokat nem, mert lusta vagyok.. :PP Na szóval. Szerdán, mit látnak szemeim, hogy van hóóó :DD. Suliból hamar haza értem. És akkor vette kezdetét a szünetnek :D. Eszterrel együtt értünk haza, lementünk Pacával, csak ide a házhoz. Úgy élvezte Paca. Szagolt meg tök bepörgött :D. Eszter csinált pár képet Pacáról. Aztán felmentünk. 1-kor, pedig elindultunk sétálni. A freesnapf-ba, mentünk. Hó esésben sétáltunk *_* Pacára néha rájött hogy „most szagolni akarok, menjünk arra”, és akkor húzott, de nagyrészt nem volt vele gond. A hóban mindig bepörög :D. Kb. 1 óra alatt oda is értünk. Meg is lepődtem hogy olyan hamar :D. Mondjuk siettünk is :)). Paca kapott 2 labdát. Karira (meg még kap mást is). Az egyik sipóól. Meg még kapott egy szarvas agancsot :D. Tök cuki benne :D. A többi ajándéka meg nem jön meg karira ://. Aztán haza indultunk. Vissza fele úton Paca elvágra a mancsát. Szinte egész úton vérzett neki. Siettünk haza, meg a tisztább részen, vittem.. Itthon meg lemostam és bekentem neki. De amúgy nem fájdalja, mert simán rááll. Este még egy kicsit mentünk le. Inkább ne menjen bele a sebbe a kosz.
Csütörtökön. Már mentünk hosszabb sétára. Reggel, vagyis inkább délelőtt. Lementünk ide a füves placcra. Ott volt Kelly is. Rohangáltak. Jön egy csajszi, azt ide hozza az agresszív westie-jét. Na szuper -.-’. Igazából nem is azzal van a baj hogy szocializálni akarja, hanem azzal hogy Ő úgy hozza oda, hogy ne menjenek oda a kutyák, mert az övé megtámadja -.-’ Paca meg látja hogy ott van oda megy, a másik kutya elkezdi morogni, Paca meg ugatni. Nem bántotta volna őt Paca, hanem ugatott. Megfogtam Pacát jól le szidtam pórázra tettem. Már nem azért mert az én kutyám, és hogy védeni akarom, de azt nem várhatja el hogy oda áll 3 méterre tőlünk és egyik kutya se menjen oda. Jó lehetne engedelmesebb kutyám is, de ha messzebb állt volna mondjuk nem a seggünkbe akkor nem ment volna oda Paca. És nem tudom hogy mit vár hogy Paca menje oda örökké barátságosan, mert nem ez az elő találkozásuk, és mit kapott mindig morgást. És most se úgy ment oda hogy „te vadállat széttéplek”. De ők nem mentek el, így mi elmentünk. Mondjuk azért arrébb mehetett volna, mivel ő úgyse tudja elengedni, na mind1 ahhoz pedig nincs jogom hogy elküldjem. Erről nem írok többet, mert tudnék de, ez nem annyira Pacáról szól. Na szóval. El mentünk a foci páláyraaa. Nem messze van onnan. Imádom azt a pályát, na meg Paca is :DD. Csak elkezdték használni így mi kilettünk tiltva, király :DD -.-'. Na de hóbaaan kinek kell?! Nekünk :DD. Lyukon kell bemásznuk xDD. Beértünk Pacát elengedtem. Rohangált, meg szimatolt. Aztán labdáztunk. Az új lasztiával, nagyyooon tetszett neki :DD. Utána meg gyakoroltunk. Engedelmeseztünk. Eszter videózooot!! :DD. Ügyeees volt :DD *_*. Utána meg DD-ztünk. Abban iss teljesen meg vagyok elégedve vele.. :DD. Aztán még egy kicsi labdázás, szaglázás és elindultunk haza fele. Még a téren elvoltunk eg kicsit, aztán go haza. Aludt, aztán déluán gyakoroltunk. Leginkább a hátra fele szlalomot gyakoroltuk. Ügyes volt. Aztán régebbi trükköket gyakoroltunk. Játszottunk még, aztán este meg egy 2 órás séta. Csónira mentünk. Ott a futtatóban voltunk, Paca szaglásott, aztán jöttünk haza. Mivel lesózták a fő utakat követő járdákat kerüljük az ott menést. Úgyhogy most kevesebb lehtőség van hogy merre menjünk. Na sebaj :DD.
Pénteken pedig. Délelőtt ide a ház mögé mentünk a füves placcra :)). Először labdáztunk. Rápörgött rendesen a lasztira :PP.És még mindig meg volt a hó :DD. Labdázás után meg gyakoroltunk. Hátre felé láb szlalomot gyakoroltuk leginkább. Nagyobb hely van lent, mint itthon a szobámban meg a nappaliban. Szóval annyira ügyes volt, hogy csak na :DD. Éééés megtaaaanuuultaaa!! :DDD Büszke vagyok rá. Utána engedelmeseztünk. Abban is ügyeske volt! :D. Meg még a többi trükköt is ismételtük aztán meg jöttünk haza. Itthon kézültünk a karácsonyra :)). Szobámban nagy takarítást csináltam. Paca szórakoztatott. Mogyoróztunk, meg hülyésketünk, meg egy kicsit trükköztünk. Érdeklődve figyelte, hogy mit pakolok, meg persze mindent meg kellett neki néznie :DD. Aztán meg aludt is. :)). Este felszabadultam, és elmentünk sétálni. Olyan 5 körül. A kertes házaknál mentünk a csónra. :)). Mikor oda étünk elmentünk a futtatóba. Ott szaglászott, asztán indultunk haza, mikor találkoztunk egy agarassal. Még nem is találkoztunk velük idáig. Elengedtem Pacát, és olyan jót rohangáltak. Nem a futtatóban, hanem ott a Csónin egy nagy füves placcon *-* Jó volt nézni ahogy csak rohantak :DD. Aztán jött még két kutya. Olyan jóót játszottak. Botoztak, meg bírkoztak meg minden :D. Jó volt Paca behívása is. Csak 1x nehézkesen jött vissza, de akkor azt hittem megáll a szívem oO. Mivel, a tó be volt fagyva, de azért nem volt olyan vastak a jég. Paca meg mit csinál?! Bemegy a jégre. Hívtam nem jött. Aztán hamar vissza jött, de rendesen megilyedtem, mert ha beszakad a jég akkor.. :((. Bele se merek gondolni. Ugortam voln utána. De szerencsére nem lett semmi baj, és visszajött!! Meg nem is volt rajta sokat.. Utána még játszottak. Jóó sokat rohangáltak :DD. Aztán mindenki indult haza. Ügyes volt az úton Paca, meg már fáradt is :)). Itthon meg aludt.
Jött a szombat. Karácsony :D. Délelőtt, elmentünk sétálni. A téren voltunk először, ott Paca szaglászott aztán mentünk a pályára. A pályán, labdáztunk, meg szaglászott. Egyszer csak azt látom hogy véres a hó. Nézek Paca lábnyomára, ott is. Na egyből tudtuk hogy a sebe. Nem sántított meg semmi. Haza indultunk, hogy ne legyen koszosabb a seb. Itthon, jött a törölköző, mivel tök sáros  hasa. Aztán a sebét is lekezeltem. Aludt, meg érdeklődött hogy mit csinálunk. Ugye kézülődés, főzés pakolás, meg fa díszítés. Ez Pacának a 3. karácsonya :DD. Mikor felállítottuk a fát, (mű fenyő) Paca beáll alá és elkezdi a hátát dörcsölni az ágakba :DD xDD. Vakarozótt :DD. Ugye a sebe miatt nem mentünk hosszú sétákra. Késő délután mentünk le egy körre. Itthon nem bírt magával. Teli volt energiával. Tesókám is foglalkozott vele. Meg én is gyakoroltam vele. Egy kis engedelmest, meg  a trükköket :DD. Nagyon ügyes volt, meg pörgött is :D. Aztán játszottam vele. Karácsonyi vacsora. Paca ugye végig kunyerált :DD. Aztán jött az ajándékozás. Az egyik lasztiján már előbb megkapta, de a sipolósat, meg most :D. Nagyon tetszett neki :DD. Meg mielőtt a saját ajándékaimmal foglalkoztam volna kicsit dobáltam neki :D. Örült neki :DD. Sajnos a máik ajándéka nem érkezett még meg. Egy személyre szabott póráz meg hám :)). Aztán még később is labdáztam vele :DD. Az én ajándékomből 2-őt emelnék ki, kapcsolódik egy kicsit Pacához. Egy Pacás poló, meg bögre :DD. Megvan miben megyek DD versenyekree :DD. Este finom vacsorát kapott. Egy kis táp, meg amit mi ettünk. Amúgy kapott a nap folyamán finom falatokat (mint mindig). Aztán kiváncsiskodott, meg simit kunyerált, amit meg is kapott :)). Aztán meg aludt :))
Vasárnap. Reggel egy gyors lemenés. Hogy elvégezze a dolgát. Aztán itthon gyakoroltunk. Azt tanítom most neki, hogy megkerülje hátrafele a dolgokat. Ügyesen megy, de hát még bőven van mit rajta gyakorolni. Még a többi trükköt is gykoroltuk. Egy kicsit később még elmentünk sétálni. A kertes házaknál bolyongtunk :)). Aztán haza jöttünk. Mentünk el, rokonokhoz karácsonyzni, ahová Paca sajnos nem jöhetett ://. Szóval Ő itthon maradt. Mostmár ügyes ha egyedül marad itthon. Régen rombolt, most már nem. De azért van mikor előfordul. Fél 7 körül értünk haza. Utána még egy hosszú séta :)).
Amúgy mostanában tök bújós lett :DD. Régebben nem volt annyira. Persze azért jött simiért, de nem úgy mint az utobbi időkben :)).
Huhúúú jóó hosszú bejegyzés lett :DD. Azthiszem nem hagytam ki semmit, de lehet, sőőőt :)))..
Amúgy majd jövök még egy vidivel :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése