2016. május 21., szombat

Szerdai kutyasuli

Szerdán ismét kutyasulizás volt a program. A vonatozást szerencsére megúsztuk, mert apa ment Oroszlányra, így minket is átvitt. Mivel hamarabb értünk oda, kitett a város másik végén, és odasétáltunk. Így nem kellett várnunk a kutyasulinál. Fél 6-ra mentünk oda, megvártuk hogy mindenki megérkezzen, majd elkezdtük a foglalkozást. Van 2 boxer, akire Paca mindig morog, valamiért nem szereti a fajtát, mert egy boxerrel sem jön ki. Persze ez nem menti fel az alól hogy morogja őket.
Míg én megcsináltam a BH vizsga anyagát, a többiek kifektették a kutyákat. Igazából túl sok panaszom nem lehet Pacára, mert szépen végig csinált minden feladatot. Utána pedig én fektettem ki Pacát, míg ők dolgoztak. Hihetetlen büszke voltam rá mert egyszer sem kelt fel, végig ott várt amíg nem mentem vissza. Majd a hatalmas dicséret után beálltunk a csoportos foglalkozásba, ami nem tartott sokáig, mert jött egy kis szünet, és utána újra kifektettem. Itt viszont felkelt, mert összeugrott két kutya és természetesen neki is fel kellett pattannia, és ugatva elkezdett odaszaladni, de hívtam és visszajött, úgyhogy sikerült kimaradnia belőle. Visszavittem és ismét kifektettem, hogy a jó maradjon meg benne.
Az engedelmes feladatok után jött az Őrző-védő, amit mi csak néztünk. 
A végén pedig apa hazahozott minket. Összességében meg vagyok elégedve Paca munkájával, szépen dolgozott végig. :) (Csak az a sok ugatás nem kéne.)
Most nagyon bele kell húznunk, mert már nagyon érik az a BH vizsga. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése