2016. május 13., péntek

Hírek

Mostanában kicsit elhanyagoltam a blogot, de most összeszedem hogy mik történtek velünk.
Előző bejegyzésemben sajnos nem jó híreket osztottam meg. Paca megbetegedett, ám a gyógyszeres kezelés szerencsére rendbe hozta! *kopp, kopp, kopp* :) Miután meggyógyult elkezdtünk újra fokozatosan többet sétálni, gyakorolni. Sajnos közben jött a vizsgaidőszak a gimimben, így elég sok időmet elvette a tanulás, de megpróbáltam ennek ellenére, minél többet foglalkozni Pacával.
Az erdő kizöldült, mindent szép zöld levelek takarnak, így még inkább kellemesebb sétálni az erődben. Persze Pacát csak a szagok érdeklik. :D Egyik sétánk alkalmával hihetetlen büszke voltam rá. Késő délután sétáltunk a mezőn, mikor pár méterre tőlünk, elszaladt egy őz. Persze Paca hamarabb észrevette mint én, aki gondolkodás nélkül utána futott. Elkezdtem neki kiabálni hogy jöjjön vissza, mikor megállt, rám nézett, elgondolkodott és visszafutott. Annyira boldog voltam. Visszaemlékeztem hogy honnan indultunk, hogy az én kajla kutyámat, sokszor nyomról nem lehetett lehívni, párszor volt is olyan hogy elfutott őz után, de most engem választott. A sok gyakorlás meghozta gyümölcsét. :)
Május elsején pedig Kecskéden voltunk bemutatózni. Futóversenyről mentünk oda, még aznap is kérdéses volt hogy oda érünk-e, de szerencsére a bemutató kezdete előtt 5-10 perccel megérkeztünk. Ami annyiból volt szerencsétlen hogy Pacának nem volt ideje megszokni az új helyet. Rengeteg ember volt, én pedig nagyon izgultam hogy hogy fogunk teljesíteni. Mi nyitottuk meg a műsort, egy kis dog dancingel. A Made In Hungária - twist zenére táncoltunk. Mivel hanyag módon előző este raktuk össze tesómmal a kűrt, és csak délelőtt próbáltuk el, én addigra teljesen elfejtettem hogy mikor mi van, így végig improvizáltam. Paca kicsit szét szórt volt, nem volt olyan rossz, de tudom hogy sokkal szebben is tud dolgozni. Természetesen én is bénáztam, főleg mikor véletlen ráléptem a lábára. Összességében azért tetszett az embereknek, én pedig ennek ellenére büszke vagyok Pacára. Legközelebb pedig még jobb lesz. :) Utánunk voltak még trükkök, engedelmes, akadály pálya, és örző-védő. Mindenki nagyon ügyes volt, kitettek magukért a gazdik és a kutyusok is. Ismét egy jó hangulatú bemutatót tudhatunk magunk mögött, fantasztikus közönséggel. :) 
Szerdán voltunk kutyasuliban is. Nagyon megvagyok elégedve Pacával, szépen dolgozott végig. Akadály pályáztunk kicsit, az ugrós akadályokat persze kihagyva. Majd engedelmeseztünk. Azt hiszem egy rossz szavam nem lehet a munkájára. :)
És a végén pedig következzenek a képek! :)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése