2014. szeptember 25., csütörtök

Mantrailing szeminárium

Múlthét pénteken kora délután Erikáékkal elindultunk Dunakeszire a mantrailing szeminárium helyszínére, azzal a reménnyel hogy minél több új dolgot tanulunk. Most kutyákat nem vittünk, csak megfigyelőként voltunk ott. Első nap előadások voltak, hallhattuk a Kevin Kocher módszert is is, magától Kevin Kochertől! Amerikából utazott le néhány kísérőjével hogy segítsenek minket a továbbfejlődésben :) Szombaton pedig gyakorlat volt. András csapatával mentünk keresni. Elsőnek egy szántóföldnél voltunk, ahol a patakon átkelést gyakorolták. Én is voltam nyomfektető, és sikerült úsznom is egyet, mert átakartam futni egy kicsinek tűnő pocsolyán, ám mindenki meglepetésére másfél méternél is mélyebb volt kb. Ezen a kis bakin nagyon jókat nevettünk a nap folyamán :D Igazából nem is én lettem volna ha nem történik valami :D Délután a kertes házakhoz mentünk ki ahol a felül járón kellett átmenniük a kutyusoknak (ami alatt az autópálya volt). Nagyon sokat bújtam, szinte mindenkinek én mentem :) Nap végére el is fáradtam rendesen :D De élveztem, nagyon sokat tanultam, az elméleti rész is teljesen összeállt a fejemben :)
Köszönöm szépen a mantrailing csapatnak ezt a 2 napot, valamint külön köszönet Erikának és Tominak a fuvart, a szállást és természetesen a társaságot :) ♥
A "kis" csapat ♥ :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése