2014. szeptember 20., szombat

Elmaradva

Sajnos megint elmaradtam a blog bejegyzésekkel. Legnagyobb örömömre elkezdődött az iskola így az időm nem igen engedi hogy túl sokat üljek a számítógép előtt. Ennek ellenére megpróbálok minél többet foglalkozni Pacával (ami gyakran éjszakákba nyúló tanulásokat von maga után :D). Valamelyik hétvégén összegyűlt a mentőkutyás csapatunk és gyakoroltunk egyet itt Tatabányán, amiről volt is felvételem csak sajnos a telefonom tönkre ment így nem tudtam felrakni. Nem annyira voltam megelégedve a munkájával, a lelkesedésével nem volt baj, a hiba az az volt hogy a kint játszó gyerekeket nézegette nagyon hogy na kit lehet bejelezni, hogy minél előbb megkaphassa a neki járó finom falatokat. Valamint az elején rákapcsolt a terület keresésre, és nagyon a szemével próbált meg keresni. De összességében nem volt olyan rossz, csak sokkal többet kéne gyakorolni ezt is. Az Oroszlányi kutyasuliba is újra elkezdtünk járni egy kis kihagyás után. El is kezdtünk készülni a Decemberi vizsgára, hogy a legtöbbet tudjuk magunkból kihozni :) Többször is gyakorlunk séták alkalmával egy kis engedelmet és trükköket. Általában meg vagyok elégedve a munkájával, nagyon szépen dolgozik :)
A környéken lévő erdőkben és mezőkön is sokat koptatjuk az utakat, amit nagyon imádunk :D
Most hétvégén részt vettünk Erikáékkal mantrailinges szemináriumon, ahová nem vittem Pacát, de szeretnék majd egy bejegyzést írni róla :)









 Kipróbálhattam ezt is :P :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése