2014. július 2., szerda

Ismét betegen :(

Tegnap vissza kellett vinnem Pacát a dokihoz mert előjöttek ismét a betegség tünetei.... Nem értem, mert egy ideig semmi baja nem volt :( Most megint 5 napig gyógyszert kell szednie utána pedig vissza kell menni vizsgálatra. Remélem most már véglegesen meg fog gyógyulni!! Most kutyák közé nem lehet vinni nehogy megfertőzze a többieket, de sétálni meg gyakorolni tudunk, persze csak mértékkel, habár a kedvével nincsen semmi gond, de nem szeretném túlterhelni, most az a legfontosabb hogy minél előbb meggyógyuljon!
Mai séta alkalmával csináltam róla 1-2 képet szerintem egész jól sikerültek :) Paca séta alatt egyszer csak nagyon elkezdett szagolni hívtam nem jött teljesen kikapcsolt. Aztán csak azt látom hogy belehempereg valamibe, rászóltam (nem volt olyan messze) akkor el is ment onnan. Odamentem megnézni hogy mégis mibe dörgölőzött bele, na akkor bebizonyosodott a sejtésem, hát nem dögbe?! Drága kutyusom ezt már múlt héten is eljátszotta (csak akkor nem itt). 5 év alatt egyszer sem hempergett bele dögbe, most kell elkezdenie. Úgyhogy itthon megint megfürdettük apával.  Remélem ezt nem fogja többször eljátszani, mert azért nem a legegészségesebb dolog ilyenekbe hemperegni :/ Na meg a szaga sem a legkellemesebb.
Az éjszakai DD versenyre nagyjából kész a kűrünk, most már csak gyakorolni kell :) Habár még Anitával vár ránk egy elkészítése :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése