2014. december 27., szombat

Karácsony

Először is mindenkinek Boldog Karácsonyt szeretnénk kívánni így utólag! :)
Ebben az évben különösen vártam a Karácsonyt, és a hangulatom is megvolt hozzá, ami azért meglepő mert már régen volt ilyen. Végre a suliban is szünet van, így a szabadidőm is több lett. Bár sajnos Pacával még mindig nem tudunk nagyokat kirándulni a lába miatt, amit nagyon nagyon sajnálok mert már annyira hiányzik, és látom rajta hogy neki is. Szegény már úgy szeretne futkosni egy kicsit. Körülbelül egy hete voltunk a dokinál, ahol végre jó híreket kaptunk!! Két hónap után elkezdett javulni a térde. Azt mondta hogy már sokkal stabilabb :) Habár a további gyógyulás érdekében adott még 10 napnyi gyógyszert, és még mindig pihentetni kell. Hétfőn megyünk vissza pontosan, ahonnan remélem ismét jó kedvűen jöhetünk haza :)
Visszatérve a karácsonyra, azt leszámítva hogy a nagy sétálások elmaradtak úgy telt ahogy szokott. Végre volt egy kis nyugi. Ami a hétköznapjainkat nem jellemzi. Szépen feldíszítettük a fát, anya főzött finom kajákat, így Paca egész nap itt sündörgött körülöttünk, a karácsonyfa díszek is nagyon érdekelték, volt mikor a gömbre azt hitte hogy labda, és vitte volna már el játszani :D
Mikor már besötétedett elvittük sétálni a nővéremmel. A kertes házakhoz mentünk ahol annyira gyönyörűen fel voltak díszítve a házak. Imádom nézni ilyenkor mindegyik annyira szép. A hangulat is ami akkor van, valami fantasztikus. Paca pedig örült hogy sétálunk :D 1 órát sétáltunk, nyugodt tempóban. De minden percét élveztem :) És szerintem Eszter is és Paca is :) Miután haza jöttünk, elérkezett az ajándékozás ideje. Természetesen Paca is kapott hisz olyan jó kutya volt egész évben :D Kapott egy csinos pórázt és nyakörvet (aminek szerintem én jobban örültem :D) sípolós labdát és csontot, valamit jutalomfalatokat. A labdának annyira örült, jobban mint a kajának. Még sosem láttam ennyire örülni játéknak. Mindenhova vitte magával, vele aludt, nem ment nélküle sehova! :) Azt hiszem neki is megvolt az öröm! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése