2013. január 18., péntek

Hóó

Már megint rég írtam :D Azt hiszem 2x voltunk azóta kutyasuliba. Ügyes volt Paca :)
 Szoktunk gyakorolni is, elkezdtük az egyik kűrünket :)) Most új trükk-ként azt tanítom neki hogy kosarazzon... :D Mutattam hogy kaptam kis palánkot, amibe tök ügyesen beledobja a játékát. Persze bőven van még mit gyakorolni rajta. Tesóm meg kitalálta hogy azt megtanítja neki hogy utánozza :D Pl. tesóm megfordul és utána Paca is, lefekszik majd Paca is :D Nagyon ügyesen haladnak :D Majd felveszem videóra :D 
Már 2 napja szinte megállás nélkül esik a hó. Valahol combig ér. Paca nagyon élvezi. Imád benne rohangálni. Minden nap elmegyünk hosszabb/hosszú sétákra, rohangál, szaglászik :D 
Valamelyik nap felvettünk trükköket a Dog dancing videóparádéra :D 
Mára ennyi voltam, teszek be még képeket :) (a 2 fényképezős képet tesóm csinálta, a többit meg én kivéve amin rajta vagyok, de azok telefonosok)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése