2012. december 28., péntek

Egy jó nap

Bocsi, de nem tudtam jobb címet kitalálni :D Amúgy már egy ideje csináltam egy facebook-os oldalt Pacának aki gondolja az nyugodtan lájkolja :)) : http://www.facebook.com/pages/Paca/358595974168685?ref=hl
A tegnapi napról írnék :D A mai napról lehet este írok, de nem ígérek semmit :D
Délelőtt 10-re mentünk a dokihoz, mert 24.-én félre tartotta a farkát és még másnap is, a betegségére is gondoltunk, hogy lehet az. Doki megvizsgálta azt mondta hogy semmi arra utaló jelet nem lát hogy az lenne. Nem tudja hogy mitől lehetett, de a lényeg hogy semmi baja :)) Utána elmentünk sétálni Anitáékkal. Hozta Lizit, és Dolly-t :) A kedvenc sétáló helyünkre mentünk. Elengedtük a kutyákat, rohangáltak :D Majd össze tettük a szlalomot és a karikát :D Karácsony óta nem tudtuk kipróbálni, de már eljött az ideje :D Annyira jóóók :DD Gyakoroltuk a szlalomot meg a karikát is :D Nagyon ügyesek voltak :D Majd a szlalomot szétszedtük és leszúrtuk külön- külön hogy a kerültetést gyakoroljuk :D Itt is nagyon ügyesek voltak :D Lett videó is ha megkapom akkor beteszem :D Utána még sétáltunk az ottani erdőben :D Nagyon élvezték a kutyák meg persze mi is :DD Szuper jó séta volt :)))
Itthon gyakoroltam Pacával :D Hogy a foci labdát lökje a lábával :D Igazából ezt a trükköt tudja csak, tökéletesítjük :D Utána meg a bolyán hogy ott emelje a hátsó lábát magyarul hogy "pisiljen" :D Utána pedig az új kosárpalánkomat kihoztam és megpróbáltam hogy bele dobja :D (amúgy én imádok kosarazni :D) Kezd neki leesni hogy mit is kérek tőle :D Nagyon meg voltam vele elégedve a gyakorlásnál :)) Ügyes volt, csak ne ugatna annyit. Engem nem zavar, csak a szomszédot biztos ://
A képeket Anita készítette.



Tesómmal :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése