2012. augusztus 19., vasárnap

1. U.F.O. Kutya bajnokság

Tegnap megszervezésre került az 1. U.F.O. kutya bajnokság. Én fél 5-kor keltem, tesómmal és Anitával már fél 7-kor kint voltunk a területet. Előkészítettük a versenyhez. Csúszásban voltunk így majdnem egy órával később kezdődött el. Anyáék fél 11-kor jöttek ki Pacával és a cuccokkal. Paca nagy örömködést rendezett le :DD Vagy sétáltunk, vagy pihent. Nagyon jó kűröket láttunk, már amit láttam belőle, mert Pacával foglalkoztam :)) Olyan gyorsan történt minden, már öltözhettem is át a kűrre. Nagyon izgultam. Majd mikor bementünk csillapodott. Pacát felpörgettem, bemelegítettünk, majd kezdhettünk. Paca szét-szórt volt a meleg miatt, de azért én büszke vagyok hősiesen helyt állt ♥ Szerepeltünk már jobban is de ilyen is kell :) Meg olyan rossz nem is volt :D A bejegyzés végére csatolok egy videót :)
Egy kicsit pihentünk, és már készülődtünk a bemutatóra. Alap dolgokat csináltunk, Paca nagyon ügyes volt, egy rossz szavam nem lehet rá! Itt is hősiesen helyt állt :D ♥
Sokat voltunk az árnyékban, Paca pihent a boxában is, ami bent volt a sátorban (Anitáék jóvoltából :D). Meg Ott volt Liza barátnője is :D
Kijöttek Vikiék is, és nagyon örülök hogy találkoztunk és tudtunk élőben is beszélgetni :))♥
Az eredményhirdetés elhúzódott, majd mikor kint álltunk annyira meleg volt. Kaptunk egy oklevelet, sajnos értékelő lapot nem :// (nem a szervezők hibájából)
Sikeresen lebetegedtem ezért nem maradtunk végig. Most sem vagyok a legjobban úgy hogy ezzel a rövidke beszámolóval elégedjetek meg :)))
Nagyon jól éreztük magunkat, Pacára is nagyon büszke vagyok ♥, a szervezőknek is gratulálok, és minden fellépőnek :DD
És köszönöm annak aki kint volt, és akár csak pár szót is váltottam vele :))♥
A képeket köszönöm Szabó Vikinek!! :))









Képek a bemutatóról:
Ezeket a képeket pedig köszönöm a tesómnak, Körtvélyfáy Eszternek!! :))










És akkor a vidi :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése