2012. április 4., szerda

Kirándultunk

Délután egy kicsit később indultunk le a szokásosnál, mivel, megvártuk apát, és kocsiba szálltunk. Nem mentünk messzire, mivel elég csúnya felhők gyülekeztek. A Gödöri Dűlőnél megálltunk, és kiszálltunk. Ott sétáltunk. Majd, később a Bodzás Völgyben haladtunk tovább.. Paca egész sétán nagyon ügyes volt, behívása nagyon szép volt *-* Sokat
rohangált, és szimatolt. Végül is, nem esett az eső. Szép helyen voltunk.
Képeket készítette: Eszter
Videók egy részét én, egy részét tesóm.







Több képet nem teszek be, mert van a videóban. És akkor a vidi:

A két itthoni agility gyakorlós vidiket már szerintem nem fogom hozni. A kerültetőset majd még megnézem.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Ha nincs rajta póráz nem kószál el ha szagot fogott?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Van amikor szagot fog, és akkor elmegy pár percre, de hamar vissza is jön! (mikor elmegy azt be szoktam írni a blogba). Meg csak erdőben! De nem is minden alkalommal mikor megyünk. Alapvetően ügyes a behívása :))
      Amúgy mikor kapot meg a kis biglit? :)

      Törlés
  2. Hát most egyenlőre még keresem! Találtam egy tenyésztőt a közelben ahol lesznek de csak nyár elején elik a kutyus! Szóval lehet, hogy nyár elején, de most nagy keresésben vagyok a neten!

    VálaszTörlés